چرا تبلیغات هدفمند اهمیت دارند؟2024-12-10
بازاریابی هدفمند Targeted Marketing تعریف، روشها و نکات کلیدی
تبلیغات اینترنتی شامل انواع تبلیغات ویدئویی، ایمیل مارکتینگ، تبلیغات در گوگل، تبلیغات آگهی گزارش، تبلیغات بنری در سایتها و… میشود. تبلیغات مبتنی بر مکان، نوعی از تبلیغات هدفمند است که در آن تبلیغات به مخاطبانی که در مکان خاصی قرار دارند، نمایش داده میشوند. این نوع تبلیغات میتواند برای کسبوکارهای محلی، مانند رستورانها، فروشگاهها، و خدمات محلی، بسیار مفید باشد. آمار و نتایج تبلیغات، اطلاعات دقیقی از رفتار و علایق کاربران در اختیارتان قرار میدهد. حتی ممکن است باعث شود در هدف، دستهبندیها، انتخاب رسانه یا محتوای خود تجدیدنظر کنید.
شما می توانید خودتان از طریق پنل پیامکی، ارسال پیامک انبوه خود را ثبت کنید. پنل اس ام اس یک سرویس آنلاین است که به شما امکان میدهد پیامکهای تبلیغاتی انبوه خود را به صورت گسترده و همزمان به تعداد زیادی مخاطب ارسال کنید. با استفاده از پنل اس ام اس، میتوانید به راحتی و با سرعت بالا پیامکهای تبلیغاتی، اطلاع رسانی، یادآوریها و دستورالعملهای مختلف را به مخاطبان خود ارسال کنید. سامانه پیامکی پیام رسان به شما کمک می کند تا با چند کلیک ساده برای انبوهی از شماره موبایل ها پیامک تبلیغاتی و یا پیامک صوتی جذاب و تاثیرگذار ارسال کنید. حتما شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) رو برای اندازه گیری موفقیت تبلیغات دیجیتال هدفمندتون دنبال کنین. اگر از تبلیغات رسانه های اجتماعی استفاده می کنین، خیلی از سایت ها اطلاعات مختصر و مفیدی در مورد فعالیت و رفتار خریدار ارائه میدن.
تبلیغات مبتنی بر جمعیت، نوعی از تبلیغات هدفمند است که در آن تبلیغات به مخاطبانی که ویژگیهای جمعیتی خاصی دارند، نمایش داده میشوند. از آنجا که در استراتژی تبلیغات هدفمند پیامهای تبلیغاتی به گروه خاصی از مخاطبان هدف ارسال میشود، احتمال تبدیل مخاطبان به مشتریان واقعی بالاتر است و نرخ تبدیل بالا میرود. موضوع بخشبندی میتواند در قسمت های مختلف انجام شود، اما یکی از مهمترین موارد برای سگمنتیشن که باعث میشود تبلیغات هدفمندتری داشته باشید، تقسیمبندی مخاطبان و مشتریان است.
چگونه میتوان با صرف هزینۀ کمتر و در زمان سریعتری به سطح پایانی قیف فروش رسید؟ این سؤال، دغدغۀ اغلب کسبوکارها در هنگام طراحی کمپینهای تبلیغاتی است. درواقع همۀ آنها میخواهند اطمینان حاصل کنند که درنهایت تبلیغشان توسط مشتریان بالقوۀ مجموعه دیده میشود. تفاوتی ندارد که صاحب یک کسبوکار کوچک هستید، یا برندی بزرگ و پرمشتری دارید؛ بازاریابی اینترنتی به شما کمک میکند تا کسبوکار خود را به همۀ مخاطبانی که با اینترنت سر و کار دارند معرفی کنید. با اتوماسیون و سایر تکنیکها و امکانات بازاریابی آنلاین، میتوانید بدون محدودیت زمانی و به صورت 24/7 با مخاطبان خود در ارتباط باشید.
خوشحال خواهیم شد تجربیات یا دغدغههای خود را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید. در صورتی که سؤالی دربارۀ نرخ کلیک دارید، از طریق بخش نظرات همین مطلب، با ما در ارتباط باشید. در اینجا برایتان تعدادی عنوان تبلیغاتی جذاب را جمعآوری کردهایم که مخاطب توانایی مقاومت در برابر آنها را ندارد.
بنابراین، هرگونه اشتباه در تعیین مخاطب هدف میتواند روی بودجه کسب و کارتان تاثیر منفی بگذارد. به همین دلیل، تبلیغ کنندگان سعی میکنند برای جلب توجه شما مطالبی که در اینترنت میخوانید و کالاهایی که اینترنتی میخرید را ردیابی کنند. در ادامه هم از این اطلاعات استفاده میکنند تا محصولات محبوبتان را به شما بفروشند. تبلیغات هدفمند یکی از استراتژی های موثر برای جذب مشتریان بیشتر و افزایش فروش است. تبلیغات برنامه ریزی شده و اصولی نوعی سرمایه گذاری برای صاحبان صنایع و کسب و کارهاست که مدیران باتجربه و هوشمند به بهترین شکل از آن استفاده می کنند.
تبلیغات هدفمند یا هدف گذاری تبلیغات، راهی برای بازاریابان است تا تبلیغاتی را به مشتریان ارائه دهند که منعکس کننده ویژگی ها، علایق و رفتار خرید خاص آنها باشد. افرادی که در مراحل پایینی قیف فروش قرار دارند با احتمال بالایی از شما خرید خواهند کرد. امروزه پلتفرمهای تبلیغاتی امکان انتخاب کاربران با توجه به قرارگیری آنها در سطوح مختلف قیف فروش را به شما میدهد. مثلا میتوان کاربرانی که سبد خرید خود را نیمه کاره رها کردهاند را نسبت به افرادی که فقط از محصولات یا خدمات دیدن کردهاند در سطوح پایینی قیف فروش قرار داد و به آنها توجه بیشتری کرد. تبلیغات رفتاری نحوه حرکت مصرف کننده در اینترنت را در نظر می گیرد و تبلیغات را بر اساس آن قرار می دهد.
اهداف تبلیغات هدفمند
تبلیغات گسترده به بازاریابان یک برند، سازمان و ارگان کمک میکند که راحتتر محصول یا خدمت خود را به واسطههای فروششان معرفی کنند. با رعایت این نکات، میتوانید از تبلیغات هدفمند خود برای رسیدن به اهداف بازاریابی خود استفاده کنید. کسبوکارها باید دادههای دقیق و مرتبطی از مخاطبان خود جمعآوری کنند تا بتوانند تبلیغات خود را به طور موثری هدفگذاری کنند. پیش از شناخت تکنیکهای افزایش CTR، آشنایی با انواع عوامل مؤثر بر نرخ کلیک در کسبوکارتان، شما را در مسیر موفقیت تبلیغاتی قرار میدهد. با همه اینها، تبلیغات تلویزیونی هزینه بالایی دارند و این احتمال وجود دارد که توسط مخاطب هدف نادیده گرفته شوند.
چرا باید پیامک تبلیغاتی ارسال کنیم ؟
این مورد با ترغیب مشتری به هرچه سریعتر کلیک کردن روی لینک شما، موجب افزایش نرخ کلیک خواهد شد. کانون ایران نوین بهعنوان بهترین شرکت تبلیغاتی ایران، صفر تا صد تبلیغات آفلاین و آنلاین را برای کسبوکارها اجرا میکند. دپارتمانهای مختلف کانون ایران نوین با بهرهمندی از دانش روز مارکتینگ و ابزارهای روز دنیا مثل هوش مصنوعی، بالاترین کیفیت را به مشتریان محترم ارائه میکند.
بدیهی است که با شناسایی و برجسته کردن ویژگیهای منحصربهفرد و متمایز محصولات یا خدمات در تبلیغات، میتوان به طرز چشمگیری به افزایش فروش کمک کرد. یکی از روشهایی که در تبلیغات هدفمند اینترنتی بیان کردیم، استفاده از رپورتاژ آگهی بود. دیدیم که اگر رپورتاژ آگهی به شکلی صحیح، اصولی و متناسب با لحن هر رسانه نوشته شود، عملکرد مناسبی خواهد داشت.
توصیه میشود متناسب با نیازها و علایق مخاطبان هدف خود محتوایی مرتبط تولید نموده و از تصاویر و ویدیوها برای جلب توجه بیشتر افراد بهره ببرید. تبلیغات یکی از موثرترین و مهمترین عوامل برای موفقیت هر کسبوکاری به حساب میآید که انواع متعددی دارد. کسبوکارهای مختلف برای رسیدن به اهداف مختلفی اقدام به انجام تبلیغات میکنند. تبلیغات تنها منجر به معرفی محصولات و خدمات جدید نمیشود و اهداف دیگری را نیز دنبال مینماید. اگر تمایل دارید که به طور جامع و کامل بدانید هدف از تبلیغات چیست و اطلاعات بیشتری در این مورد کسب کنید، از شما دعوت میکنیم که در ادامه این مقاله با سوم شخص همراه باشید. همچنین برای آشنایی با انواع و مفهوم تبلیغات پیشنهاد می کنیم مقاله تبلیغات چیست را مطالعه بفرمائید.
از طراحی لوگو گرفته تا طرح های بسته بندی و همچنین عکسهای محصولات و پوستر شما باید به شکلی حرفه ای آماده باشد. باید با استفاده از اجزاء هویت بصری برندتان محتوای بسیار حرفه ای تولید کنید. عنوان باید توجه مخاطبان را جلب کند و آنها را به خواندن ادامه متن ترغیب کند.
اینکه مخاطبان شما مشغول چه کاری هستند، سرگرمی محبوب آنها چیست، چه چیزهایی دوست دارند، از چه چیزهایی متنفرند و به طور کلی تبلیغات شما با توجه به رفتارهای مخاطبان شما به آنها نمایش داده میشود. شما ممکن است با ایجاد تبلیغات بتوانید مخاطبانی را به سمت کسب و کار خود روانه کنید اما لازم است بدانید که چند درصد از این مخاطبان تبدیل به مشتری می شوند. شما با ارائه یک تبلیغات هدفمند و ایجاد محتوای جذاب می توانید مخاطبان خود را به مشتریان دائمی خود تبدیل کنید.
وقتی محتوای مناسب و رضایت بخش رو آماده کردین، کمپین خودتون رو راه اندازی کنین. موفقیت کمپین رو با دقت زیر نظر بگیرین تا مطمئن بشین که موفقیت تبلیغات خودتون رو به حداکثر می رسونین. اگر محتوای شما اون طوری که انتظار داشتین با مشتریان هماهنگ نباشه، ممکنه مجبور بشین استراتژی خودتون رو تنظیم کنین.
این روش هزینههای تبلیغاتی شما را بهینه میکند و نرخ تبدیل را افزایش میدهد. بازاریابی اینترنتی روشی برای جذب مشتری از طریق دنیای دیجیتال برای جذب ترافیک سایت و افزایش فروش است. در این مقاله، به بررسی جامع بازاریابی اینترنتی، اهمیت آن، انواع روشها، مزایا و ابزارهای پرکاربرد آن میپردازیم. میتوان «کاپریلا» را به عنوان یکی از پلتفرمهای برتر برای تبلیغات آنلاین هدفمند معرفی کرد.
با استفاده از این ابزارها، میتوانید تبلیغات خود را به مخاطبان خاصی نشان دهید که به محصولات یا خدمات شما علاقهمند هستند. اطلاعات مربوط به تراکنشهای مشتریان را بررسی، ثبت و تحلیل کنید تا محبوبترین و راحتترین فرآیند را انتخاب نمایید. این اطلاعات تراکنش، شامل تاریخچۀ خریدها، روشهای پرداخت، میزان و تعداد دفعات استفاده از کوپنها و کدهای تخفیف و… میشود.
مارکترها تبلیغاتشان را به صورت استراتژیک در جاهایی قرار میدهند و یا تبلیغات را به گونهای طراحی میکنند که به دست مشتریان احتمالی خاص برسد. چیتوز بهمنظور حفظ آگاهی از برند و تقویت وفاداری مشتریان به برند، کمپینی را طراحی کرد که یادآور طعم و ویژگیهای منحصربهفرد این تنقلات بود. این شرکت در تبلیغات تلویزیونی و شبکههای اجتماعی، داستانهای کوتاهی از خاطرات کودکان و نوجوانان با چیتوز منتشر کرد و از این طریق، اثرگذاری تبلیغات را افزایش داد. در نتیجه، میزان تعامل مخاطبان در شبکههای اجتماعی تا ۲۰ درصد بالا رفت و فروش محصولات در سال بعد رشد قابلتوجهی را تجربه کرد.
این مفهوم برای دانستن میزان سرمایۀ عایدی هر سرمایهگذار بر اساس مقدار بودجهای که هزینه کرده، بهوجود آمده است. با بهرهگیری از بازاریابی هدفمند، میتوانید بازده سرمایهگذاری را از طریق استراتژیهای جذب مشتری، افزایش دهید. فرض کنید که میخواهید برای کمپین تخفیفات ویژهٔ روز مرد، برای کسبوکارتان، یک فروشگاه لباس برند وارداتی مردانه، کمپین تبلیغاتی راهاندازی کنید. در این شرایط، ابتدا لازم است که کانال بازاریابی مد نظرتان را انتخاب نمایید؛ برای مثال، بازاریابی پیامکی. با گذر زمان، کسبوکارها به این نتیجه رسیدند که تخصیص بودجهٔ بازاریابی برای جذب مشتری بدون رعایت ویژگیهای فردی و گروهی وی، تأثیر چشمگیری بر افزایش فروش آنها ندارد. در همین زمان بود که گروهی از کسبوکارها، با مطالعهٔ الگوی رفتاری افراد متفاوتی که از یک ناشر، مجله تهیه میکردند، به یک استراتژی بازاریابی جدید، دست یافتند.
{روشهای تبلیغاتی آفلاین
|}دیجیکالا بهعنوان یکی از بزرگترین فروشگاههای اینترنتی در ایران، هر ساله کمپینهای متنوعی را برای افزایش فروش و جذب مخاطب هدف برگزار میکند. در یکی از موفقترین کمپینهای پایان سال، هدف اصلی، ایجاد افزایش آگاهی از برند نزد مشتریانی بود که هنوز تجربه خرید آنلاین نداشتند. برای تحقق این هدف، دیجیکالا ترکیبی از تبلیغات دیجیتال در شبکههای اجتماعی و وبسایتهای پربازدید و تبلیغات سنتی (بنرهای محیطی و بیلبورد) را به کار گرفت. آمارها نشان دادند که این کمپین، به رشد ۴۰ درصدی در ترافیک وبسایت طی دورهٔ جشنواره منجر شد و نهایتاً نرخ بازگشت سرمایه (ROI) را تا ۲۵ درصد افزایش داد. بخش دوم این پلتفرم به صورت یک تبلیغدهنده عمل میکند به این معنی که میتوانید کسب و کار خود را از طریق تبلیغات هدفمند اینترنتی در سایتها تبلیغ کنید.
برای اینکه درک بهتری از تبلیغات هدفمند اینترنتی داشته باشید، در ادامه مطلب مواردی را مطرح میکنیم تا اهمیت این موضوع روشن شود. فرض کنید فروشگاه لوازم پلاستیکی داشته باشید و مغازه مناسبی را هم در گوشهای از شهر تهیه کرده باشید. همچنین، فرض کنید که فروشگاه شما در حال حاضر عملکرد مناسبی دارد اما قصد دارید برای توسعه آن و حضور در فضای آنلاین، تبلیغات دیجیتال انجام دهید و به این ترتیب، شکلی از بازاریابی اینترنتی داشته باشید. تعیین و شناخت مشتری هدف و مکان و زمان پیدا کردن آنها، اولین و مهمترین گام پیش از ایجاد هر کمپین تبلیغاتی به شمار میآید.
وقتی واقعیت را تجربه میکنیم، ممکن است متوجه شویم که آنچه در تبلیغات نشان داده شده، واقعیت کاملی از محصول یا خدمات نیست. به علاوه، برخی تبلیغات به ما انگیزه میدهند که خرید کنیم، اما وقتی محصول را دریافت میکنیم، ممکن است احساس کنیم که نیازی به آن نداریم. اگر بخوام خودم رو معرفی کنم جواهرسازیم که مینویسه یا نویسندهای که جواهرسازی هم میکنه. همیشه دنبال انجام کارهایی بودم که توش بتونم خود واقعیم رو به بقیه نشون بدم.
مثلا برخی کاربرها دوست دارند آخر شب خرید کنند، پس تبلیغات را آخر شب به آنها نمایش میدهند. یا برخی کاربران دوست دارند ابتدا در مورد برخی محصولات تحقیق کنند و بعد خرید کنند، مارکترها میتوانند این فرایند را مشخص کنند و خودشان را در فرایند تحقیق به کاربران نمایش دهند. شاید کمی وحشتناک به نظر برسد اما معمولا هر کاری که ما و سایر کاربران در دنیای اینترنت انجام میدهیم توسط کمپانیهای بزرگ برای مقاصد تبلیغاتی رصد میشود. البته آنقدرها هم ترسناک نیست و خیلی وقتها به کاربران کمک میکند تا محصولی که دنبالش هستند را از میان همین تبلیغات پیدا کنند.
تعیین اهداف روشن، مخاطبشناسی دقیق و سنجش مداوم نتایج تبلیغات، همگی عواملی هستند که میتوانند روند رشد و توسعه را سرعت ببخشند. با در نظر داشتن این نکات، امیدواریم مطالب این مقاله برای شما سودمند بوده باشد. ایجاد ترجیح برند معمولاً با تأکید بر تمایز و شخصیت منحصربهفرد برند انجام میشود. در این مرحله، مخاطبشناسی و تحقیقات بازار اهمیت ویژهای دارند تا بتوان فهمید مشتریان به چه ویژگیهایی در محصول علاقه نشان میدهند. برای مثال، یک شرکت خودروسازی با طراحی پیام تبلیغاتی جذاب و انتشار آن در رسانههای تبلیغاتی مختلف (از تبلیغات دیجیتال گرفته تا بیلبوردهای شهری)، جایگاه احساسی و برتر برند خود را نزد مخاطبان تقویت میکند. اگر مشتری به برند شما ترجیح پیدا کند، احتمال خرید آیندهاش بهشدت افزایش مییابد.
به همین دلایل، امروزه تبلیغ هدفمند، بیش از گذشته اهمیت پیدا کرده است و استفاده از آن ریسک مجموعه را تا حد زیادی کاهش میدهد. در این مطلب از ویپدیا توضیح میدهیم که تبلیغ هدفمند چیست، چه مزایایی دارد و چگونه باید یک تبلیغ هدفمند داشته باشیم. شما میتوانید از تصاویر خلاقانه و جذابی که در ادامه قرار دادهایم، الگو گرفته و باعث افزایش CTR تبلیغاتتان شوید. برای بهینهسازی عنوان تبلیغات و بهبود CTR، از کلیدواژههای ترند و مرتبط با موضوع، صنف، ویژگیهای محصولات، مزایای خدمات و… استفاده کنید. با استفاده از تکنیکهای افزایش CTR، میتوانید در کوتاهترین زمان، شاهد رشد کسبوکارتان باشید. تبلیغات حرفهای، تخصصی است که به دانش گستردهای نیاز دارد؛ همچنین برای طراحی و اجرای اصولی آن به خلاقیت و تجربه بالایی نیاز است.
با هدفمندسازی تبلیغات، تبلیغها به شکلی زمانبندی شده و در کانالهایی که مخاطبان مورد نظر ترجیح میدهند، نمایش داده میشوند. معمولا هر سازمان و کسبوکاری برای تبلیغات خود بودجه مشخصی را در نظر میگیرد. اگر تبلیغات با استراتژی اجرا نشود ممکن است بودجه هدر برود و خروجی مطلوب دریافت نشود.
روشهای مختلفی برای تبلیغات بویژه در دیجیتال مارکتینگ وجود دارند که مهمترین کانالهای موجود را باید در گوگل، اینستاگرام و فیسبوک جستجو کرد که البته مورد آخر در ایران کاربرد چندانی ندارد. این امکانات، شما را در شخصیسازی تبلیغات برای گروههای مختلفی از مخاطبان هدف که در نظر دارید، یاری میکنند. کسبوکارهایی که برای اولین بار، به سراغ Targeted Marketing رفتند، تبلیغات خود را برای گروهی از افراد که مجلاتی با موضوع مد نظرشان را تهیه میکردند، شخصیسازی نمودند. وقتی که افراد پیشتاز رو شناسایی کردین، می تونین از طریق آزمایش مداوم A/B، بهینه سازی های لازم رو انجام بدین تا بهترین بازگشت سرمایه رو تجربه کنین. با فکر کردن خارج از چارچوب می تونین بدون از دست دادن تمرکز، دسترسی خودتون رو گسترش بدین.
کسب و کارهایی که میخواهند تبلیغات B2B داشته باشند و جامعه هدف آنها مشاغل و کسب و کارهای دیگر است می توانند با پنل پیامکی پیام رسان، ارسال به مشاغل داشته باشند. پیامک انبوه یک روش جهت ارسال یک پیامک تبلیغاتی و یا اطلاع رسانی بصورت انبوه بدون محدودیت است . این سرویس در سامانه اس ام اس انبوه پیام رسان بصورت پیش فرض و با هزینه فعالسازی هزارﺗﻮﻣﺎنءء هزارﺗﻮﻣﺎن، در اختیار کاربران قرار گرفته است .
- همچنین، فرض کنید که فروشگاه شما در حال حاضر عملکرد مناسبی دارد اما قصد دارید برای توسعه آن و حضور در فضای آنلاین، تبلیغات دیجیتال انجام دهید و به این ترتیب، شکلی از بازاریابی اینترنتی داشته باشید. {
- استراتژیهای هوشمند بیدینگ مثل رانندگی با خودروی دندهاتومات کار را خیلی راحت میکنند؛ ولی ممکن است آن قدر بید را... |}
- برای اینکه بتوانید به درستی برنامه تبلیغات هدفمند خود را پیاده کنید، فقط مشخص کردن مخاطبان هدف کافی نیست. {
- تعیین اهداف روشن، مخاطبشناسی دقیق و سنجش مداوم نتایج تبلیغات، همگی عواملی هستند که میتوانند روند رشد و توسعه را سرعت ببخشند. |}
- دیدگاه یک مصرف کننده رو در نظر بگیرین و به این فکر کنین که اگر دائما یک تبلیغ در ده ها وب سایت مختلف به شما نمایش داده بشه، چقدر احساس ناراحت کننده ای پیدا می کنین. {
- یکی از مراحل مهمی که در تبلیغات هدفمند باید رعایت کنید و به نحو احسن آن را انجام دهید بخش بندی بازار یا Market Segmentation است. |}
بهاینترتیب کسبوکارها میتوانند محصول و خدمات خود را در جای مناسب به فروش برسانند. تبلیغات هدفمند (Targeted Advertising) در واقع شامل تبلیغاتی است که چه به صورت آنلاین و چه به صورت آفلاین، براساس بخشبندی بازار مخاطبانی را با ویژگیهای مهم هدف قرار میدهد تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید. اهداف اطلاعرسانی بیش از هر چیز بر معرفی محصولات یا خدمات جدید تمرکز دارد تا مخاطبان با ویژگیها و مزایای آنها آشنا شوند. در این مسیر، انجام تحقیقات بازار و تدوین پیام تبلیغاتی دقیق، کمک میکند تا جذب مخاطب هدف با موفقیت بیشتری صورت گیرد.
ایمیل مارکتینگ یک از استراتژیهای بازاریابی اینترنتیست به شما کمک میکند تا ارتباطی شخصیسازیشده با هر یک از افراد علاقهمند به کسبوکار خود را برقرار کنید. بازاریابی ایمیلی یکی از روشهای موثر برای حفظ ارتباط با مشتریان و ارائۀ پیشنهادات ویژه است. این روش نرخ بازگشت سرمایه (ROI) بالایی دارد و برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی استفاده میشود.
همچنین، استفاده از دکمههای CTA واضح و جذاب، کاربران را به انجام اقدامات مورد نظر (مانند خرید یا ثبتنام) تشویق میکند. پس واضح است که با تبلیغات در این پلتفرمها، پیام برندتان مستقیماً به دست مخاطبان هدف میرسد و آنها را به تعامل، کلیک و حتی خرید ترغیب میکند. زمانی که مخاطب خود را به خوبی شناختید، روش مناسبی برای تبلیغات، بهرهگیری از امکان «مخاطب مشابه» «Similar Audience» است.
با پیدا کردن کانال های پرمخاطب و نوع مخاطبان آن ها تبلیغات خود را سفارش دهید. در این بخش می توان اطلاعاتی درباره محل سکونت، شهر، روستا، وضعیت آب و هوا، جمعیت و … را معیاری برای دسته بندی مخاطبان قرار داد. در مدت چند سالی که از خدمات پیام رسان استفاده کردیم، آن ها را یک تیم دلسوز و صمیمی شناختیم که برای حل مشکل شما هر کاری در توانشان باشد انجام می دهند. بعد از عضویت در خانواده ی پیام رسان، یک خط رند و زیبا از اپراتور 5000 به نام شما احراز هویت میشه،علاوه بر اون میتونین هم از سایر اپراتورها، خط اختصاصی با شماره ی دلخواه خودتون رو هم خریداری کنین.
اینستاگرام و تبلیغات هدفمند