افزایش نرخ اشتراک در مسابقات آنلاین

10 راهکار افزایش شیر اشتراک گذاری اینستاگرام : نکات کاربردی برای پیشرفت پیج تکنونامه

اگر به دنبال تولید محتوای ارزشمند و کاربردی برای گیمرها و یوتیوبرها هستید، بررسی و مقایسه اپلیکیشن‌های تخته نرد آنلاین می‌تواند توجه زیادی جلب کند. در این نوع محتوا، تجربه شخصی خود را با هر بازی به اشتراک بگذارید و مزایا و معایب هر اپلیکیشن را توضیح دهید. به عنوان مثال می‌توانید قابلیت‌های مختلف بازی‌ها مانند گزینه‌های چندنفره، بازی با هوش مصنوعی و امکان مسابقات آنلاین را مقایسه کنید. بله، پروفایل‌های شبکه‌های اجتماعی می‌توانند در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده شوند، به‌ویژه اگر تعامل بالایی داشته باشند یا دارای اعتبار باشند. این موضوع برای برندها، افراد شناخته‌شده و کسب‌وکارها مزیت مهمی محسوب می‌شود، زیرا باعث افزایش دیده شدن آن‌ها در فضای آنلاین می‌شود.

مسابقات رسانه های اجتماعی با رعایت برخی از نکات می توانند به راحتی وایرال شوند. در زیر چند نکته و مثال آورده شده است تا کمپین شما در شبکه های اجتماعی موثرتر باشد. برای این آموزش ، ما از RafflePress استفاده خواهیم کرد که یکی از افزونه های برگزاری مسابقه و هدیه برای وردپرس است و به شما کمک می کند تا در همه رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید. حتی می توانید برای ساخت سریع مسابقات از یکی از الگوهای آماده ی آن استفاده کنید. به این ترتیب، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید به راحتی یک مسابقه در شبکه های اجتماعی برای وب سایت وردپرس خود ایجاد کنید. ربات قرعه کشی ایتا برای برگزاری مسابقه در ایتا طراحی شده است شما می توانید به راحتی در برای افزایش ممبر ایتا کانال خود از این ربات استفاده کنید.

به همین دلیل ممکن است ایده خوبی باشد که داوری در این مورد را به همه‌ی فالوورهایتان بسپارید. با یک مسابقه مرتبط با حیوانات خانگی از آن به نفع خود استفاده کنید. سپس، آثار را مرور کنید و به فردی که بهترین عکس را ارسال کرده است، جایزه بدهید. چنانچه در پیج خود محصولاتی را به فروش می‌رسانید، از مخاطبین خود درخواست کنید تا با گرفتن سلفی از خود در کنار محصول شما، وارد مسابقه‌ شوند. این روش نشان دهنده‌ی این است که شما مشتریان زیادی داشته و بسیاری از آن‌ها از محصولات شما رضایت کامل دارند.

در Dreamforce 2023، این سیستم باعث افزایش ۴۰% در میزان حضور در جلسات پیشنهادی شد و رضایت کلی شرکت‌کنندگان را ۲۵% افزایش داد. در SXSW 2023، بیش از ۳۰۰ کارگاه عملی برگزار شد که ۷۸% شرکت‌کنندگان آن‌ها را “بسیار مفید” ارزیابی کردند. به علاوه شما می‌توانید تعداد دفعات به اشتراک گذاشته شدن پست‌ها را ببینید و راحت‌تر از این قابلیت برای ارزیابی محتواهایتان استفاده کنید. وقتی که شما خوب را در کنار بد و تلاش‌ها و شکست‌ها را در کنار موفقیت‌ها به دنبال‌کنندگانتان نشان می‌دهید، محتوای تولیدیتان نیز برای آن‌ها ملموس‌تر خواهد شد. مثلا شما می‌توانید در یک پست، به رفتارهایی اشاره کنید که سمی هستند و برای حل این مشکل نیاز به تمرین و ممارست وجود دارد. در این صورت، کاربران جهت بررسی دوباره این پست و یادآوری دوباره به خودشان، آن را سیو می‌کنند.

اکنون به روش هایی که می توانید با آن نرخ تعامل را در شبکه های اجتماعی خود به خصوص در شبکه محبوب اینستاگرام بالا ببرید نگاهی می اندازیم. این یک روش مفید برای اجرای یک مسابقه در شبکه های اجتماعی است که هدف آن ایجاد ترافیک برای پروفایل های اجتماعی شما است. فعالیت ها چیزهایی هستند که از کاربران می خواهید انجام دهند تا بتوانند در مسابقه شبکه های اجتماعی شما شرکت کنند و جوایز را دریافت کنند. همانطور که گفته شد بسیار اهمیت دارد که ایده مسابقه آنلاین جذاب باشد تا تمام افراد تمایل به شرکت در این مسابقه را داشته باشند. در ادامه به پرطرفدارترین ایده های مسابقه آنلاین اشاره خواهیم کرد.

به سادگی مسابقه ای را که قبلا ایجاد کرده اید از فهرست drop-down  انتخاب کنید و سپس پست خود را ذخیره یا به روز کنید. از همه مهمتر ، شما می توانید یک لینک ثابت صفحه برای ایجاد یک صفحه فرود مستقل که ویجت مسابقه را نشان می دهد ، انتخاب کنید. شما می توانید عنوان فعالیت را تغییر دهید ، تعداد ورودی هایی را که کاربران می توانند بدست بیاورند را  انتخاب کنید ، ورودی های روزانه ی مشخصی تعیین کنید یا این کارها را اجباری کنید. پس از وارد کردن کد، اکنون آماده ایجاد اولین مسابقه رسانه های اجتماعی خود هستید. محتوای بسیار زیادی در اینترنت وجود دارد و بسیاری از مشاغل برای جذب مشتریان با یکدیگر رقابت می کنند.

می توانید این اطلاعات را در حساب خود در وب سایت RafflePress پیدا کنید. یا اگر از مشاغل مستقل هستید، می توانید از مسابقاتی به مناسبت جشن تولد یا موارد مشابه برای ایجاد روابط بیشتر با مشترکان خود استفاده کنید.

مسابقه شعار راه عالی دیگری برای به حاطر سپاری بخشی از برند شماست. آثار را مرور کنید و به فردی که بهترین شعار را دارد جایزه بدهید. همچنین باید از نوشته‌های شعاری برای اهداف تحقیقات بازار استفاده کنید. آنها کمی در مورد آنچه مردم در کسب و کار شما به دنبال آن هستند به شما می‌گویند. اگر محصولی را پیشنهاد می‌کنید که مردم بتوانند آن را به دلخواه خود سفارشی کنند، یک مسابقه خلاقیت برگزار کنید.

باید بررسی کنید که آیا مسابقه به هدف اصلی (مثل افزایش آگاهی از برند، جذب مشتری جدید، یا افزایش فروش) رسیده است یا خیر. بعد از پایان برگزاری مسابقات در شبکه های اجتماعی، بررسی عملکرد آن ضروری است. یکی از چالش‌های اصلی در برگزاری مسابقات در شبکه های اجتماعی، جلوگیری از سوءاستفاده و تخلفات کاربران است. برخی افراد از فالوورهای فیک، تقلب در رأی‌گیری و روش‌های غیرمنصفانه برای برنده شدن استفاده می‌کنند. برای حفظ اعتبار مسابقه و برند خود، باید از این تخلفات جلوگیری کنید. در ادامه، راهکارهای کاربردی برای مقابله با این مشکلات را بررسی می‌کنیم.

اگر در فکر داشتن یک کسب‌و‌کار موفق در بازار آنلاین هستید، جای درستی آمده‌اید! دیجیتال مارکتینگ دانش پولسازی کسب و کارها از فضای دیجیتال است و ما با جامع‌ترین دوره‌های آموزش دیجیتال مارکتینگ شما را به یک متخصص تمام عیار تبدیل خواهیم کرد. سینا عباسی، مدیر سئو ژاکت، بیش از 7 ساله که به‌صورت تخصصی در حوزه سئو فعالیت می‌کند. سینا عباسی با تخصص و تجربه‌ای که در حوزه سئو دارد، نگاه شما را به آموزش سئو در دنیای دیجیتال مارکتینگ تغییر می‌دهد. امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه یک مسابقه در شبکه های اجتماعی را برای رشد سایت خود اجرا کنید. هر پلتفرم شبکه اجتماعی برخی قوانین خاص در مورد تبلیغ یک مسابقه یا بازی برای دریافت لایک ، بازتوییت و اشتراک بیشتر دارد.

این ابزار بیش از ۲۰ کمپین مختلف را به شما پیشنهاد می‌دهد و به گونه‌ای طراحی شده است که اگر شما قبلا تجربه چنین کاری را نداشته‌اید نیز بتوانید به راحتی کمپین های خود را راه اندازی کنید. این نرم افزار سازگاری بسیار زیادی با شبکه های اجتماعی توئیتر و پینترست دارد و برای این شبکه های اجتماعی به طور ویژه توصیه می‌شود. رافل کوپتر یک برنامه تک بعدی است و تنها مسابقه شمارا رصد می‌کند. این برنامه را بر روی درگاه ها و شیوه مورد نیاز خود تنظیم کنید و به سراغ تبلیغات خود بروید؛ رافل کار خود را به بهترین حالت ممکن انجام خواهد داد. این صفحات قابلیت به اشتراک گذاری در پاپ‌آپ ها، وب سایت و اپلیکیشن ها را نیز به همراه دارد. شما با استفاده از این ابزار می‌توانیدانواع مسابقات را در فیس بوک، توئیتر، پینترست، اینستاگرام، یوتوب و تامبلر اجرا کنید.

در این مقاله، به بررسی دقیق راهکارهای مؤثر برای دستیابی به این هدف می‌پردازیم. اما در عصر دیجیتال برگزاری رویدادهای تأثیرگذار با مشارکت بالا نیازمند استراتژی‌های هوشمندانه است. کپشن، فرصتی است که در آن می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد پست خود به مخاطبان ارائه دهید. بنابراین، سعی کنید کپشن‌های مفید و جذاب بنویسید که مخاطبان را به اشتراک‌گذاری پست شما ترغیب کنند. یکی از عواملی که باعث می‌شود مخاطبان شما به پیج شما علاقه‌مند شوند، انسجام در محتوا است. سعی کنید محتوای پست‌های خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که با یکدیگر مرتبط باشند.

در سال ۲۰۲۳، این مسابقه بیش از ۲۵,۰۰۰ مشارکت‌کننده داشت و محتوای تولید شده توسط کاربران، بیش از ۳ میلیون تعامل در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرد. افزایش مشارکت در این رویداد یک تجربه و الگوی موثر برای تمام رویدادهاست. علاوه بر اشتراک گذاری محتوای اینستاگرام خود در دیگر کانال های ارتباطی، می توانید از ارتباط خود با افراد با نفوذ در اینستاگرام استفاده کنید تا پروفایل خود را به مخاطبان گسترده تری نشان دهید. این افراد می توانند برند، محصولات و پروفایل شما را برای طرفدارانشان تبلیغ کنند. از آنجاییکه این افراد نرخ تعامل بالایی با مخاطبانشان دارند، در نتیجه این نرخ به صفحه شما منتقل میشود.به همین دلیل است که کاربران به اینفلوئنسرها اعتماد دارند.

مسابقات آنلاین و هدایا می‌توانند ابزاری قدرتمند برای افزایش بازدید سایت و تقویت تعامل کاربران با برند شما باشند. با طراحی مسابقه‌ای جذاب و ارائه جوایز مناسب، می‌توانید کاربران جدید جذب کنید، تعامل بیشتری با کاربران فعلی داشته باشید و در نهایت ترافیک سایت خود را بهبود بخشید. علاوه بر این، با استفاده از ابزارهایی مانند شبکه‌های اجتماعی، صفحات فرود، و ایمیل مارکتینگ، بازدهی مسابقات خود را به حداکثر برسانید. تخته نرد، این بازی قدیمی و استراتژیک که قدمتش به هزاران سال پیش برمی‌گردد، امروزه در دنیای دیجیتال جان تازه‌ای گرفته است. اگر گیمر هستید یا در فکر تولید محتوای جذاب برای کانال یوتیوب خود به سر می‌برید، پس از ساخت کانال یوتیوب باید به سراغ انتخاب موضوع کانال بروید.

با لایسنس گذاری بر روی محصولات، این امکان فراهم می‌شود که مالکیت و کنترل محصولات را حفظ کنید و اجازه استفاده از آنها را به دیگران بدهید. این فرایند، امنیت و حقوق مالکیت فکری شما را تضمین می‌کند و محافظت از محصولات شما در مقابل استفاده‌های غیرمجاز فراهم می‌کند. برای عضویت در سرویس زی لایسنس، به راحتی می‌توانید از طریق منوی سایت، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. در صورت عضو سایت هستید، با ورود به پنل کاربری، به سادگی وارد سرویس زی لایسنس شوید. بازار طی دو سال گذشته، با برگزاری تورنمنت هایی برای علاقمندان به بازی های موبایلی آنلاین، جایگاه خود را در میان هواداران این بازی ها به دست آورده است. با توجه به محدودیت تعداد تیم های راه یافته به مسابقه، اولویت با اولین تیم هایی است که ثبت نام خود را کامل کنند.

به عنوان مثال، اگر می خواهید دنبال کنندگان توییتر خود را افزایش دهید، افزودن گزینه ی “ما را در توییتر دنبال کنید” به شما کمک می کند. با این حال ، شما میتوانید کارهایی را که به شما در دستیابی به هدف مسابقه رسانه های اجتماعی کمک می کنند، اولویت بندی کنید. قالب های آماده ای برای رسانه های اجتماعی مختلف مانند فیس بوک ، توییتر ، اینستاگرام و یوتیوب وجود دارد. اگر می خواهید روی یکی از این سیستم عامل ها تمرکز کنید ، قالب خود را انتخاب و ذخیره کنید در زمان شما نیز صرفه جویی شود. همچنین کاربران نیازی نیست یک تصویر خاص را ذخیره کنند و هر نفر فقط یکبار حق شرکت در مسابقه را دارد. بنابراین قوانین مسابقه اینستاگرامی نیز مشابه فیس بوک خواهد بود.

در Web Summit 2023، این سیستم نرخ پاسخگویی ۷۸% داشت و منجر به بهبود ۱۵% در رضایت کلی شرکت‌کنندگان نسبت به سال قبل شد و این افزایش مشارکت در رویداد دستاوردی برای رویدادهای بعدی نیز شد. خدمات روبیکا این وب‌سایت شامل خرید ممبر ایتا، خرید بازدید ایتا، خرید رای تلگرام، و خرید بازدید روبیکا است. این خدمات به کاربران کمک می‌کند تا حساب‌های خود را در روبیکا رشد دهند و فالوور و تعامل بیشتری کسب کنند. سال 2020 با بالا گرفتن تب نرم‌افزار تیک‌تاک و البته معرفی قابلیت Reels در اینستاگرام، اهمیت تولید محتوای ویدیویی بسیار افزایش یافت و به نظر نمی‌آید که این تب به زودی فروکش کند. آیا می‌دانستید که در کپشن اینستاگرام می‌توانید متن‌هایی به طول 2200 کاراکتر بنویسید؟ این عدد، فضای بسیار بزرگی را برای به اشتراک گذاشتن با مخاطبانتان فراهم می‌آورد. یکی از فاکتورهایی که عملکرد پست اینستاگرامی شما را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، زمانی است که روی هر پست صرف شده است.

محتواهای تعاملی طرفداران بسیاری دارد و فالوور های زیادی را نیز برای شما جذب خواهد کرد. اسنپ اپ دقیقا برای چنین محتواهایی طراحی شده است تا با آن تست های ارزیابی شخصیت، سوال و جواب و ویدئوهای تعاملی ایجاد کنید. تم های ایجاد شده در این ابزار، قابلیت انتشار در وب سایت به عنوان لندینگ پیج را نیز دارند. شما با استفاده از این ابزار می‌توانید صفحات فرود خود را طراحی کرده و به سرعت کمپین های تبلیغاتی، اعطای جوایز، قرعه کشی، شرط بندی و هر چیز دیگر را اجرا کنید. برای این کار یا مستقیما روی گزینه Followers از صفحه رقبا کلیک کنید یا به قسمت نظراتِ پست‌های آنها رفته تا ببینید چه کسانی کامنت گذاشته و یا آنها را لایک می‌کنند.

هر چه قدر جایزه مسابقه اینستاگرامی شما ارزشمندتر باشد، کاربران بیشتری این کارها را انجام خواهند داد. اما منظور از برندسازی چیست؟ برند سازی معرفی کردن کسب و کار خود به دیگران است. برگزاری این مسابقات باعث شناخته شدن برند شما در اینستاگرام می‌شود. اگر این مسابقات را به صورت موثر پیش ببرید، می‌توانید برندسازی را در مقیاس‌های بزرگتری نیز به اجرا بگذارید. برای برگزاری مسابقه‌ای موفق نیاز دارید که آن را به بهترین شکل تبلیغ کنید.

به شخصی که بیشترین نبوغ را در نحوه استفاده از محصول شما نشان می‌دهد، جایزه بدهید. به عنوان مثال، اگر ساعت‌های مچی را به صورت آنلاین می‌فروشید، از مردم بخواهید عکس‌هایی از بهترین لباس‌هایی که با یکی از ساعت‌های شما همخوانی دارد را ارسال کنند. ضمناً می‌توانید نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید. برای شناخت علایق مخاطبان پیج کافی است محتوای پیج خود را بررسی کنید. هر کدام از انواع محتواها که لایک، کامنت، ذخیره‌سازی و در کل تعامل بیشتری دریافت کرده باشد، مطمئناً مورد توجه درصد زیادی از کاربران قرار گرفته است. از این طریق می‌توانید موضوعات و قالب‌های محتوایی مورد علاقه‌ی مخاطبان پیج خود را پیدا کنید.

از استوری‌ها، پست‌های گرافیکی و حتی ویدیوها برای معرفی مسابقه و جوایز استفاده کنید. همچنین می‌توانید از اینفلوئنسرها و صفحات پرطرفدار در اینستاگرام کمک بگیرید تا مسابقه شما به افراد بیشتری نمایش داده شود. ارائه تخفیف ویژه برای خرید محصولات یا خدمات خودتان، یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش فروش و تبدیل شرکت‌کنندگان مسابقه به مشتریان وفادار است. با آزمون و خطا می‌توانید بهترین انواع محتوا را برای شبکه اجتماعی خود انتخاب کنید. مخصوصا اگر در حال حاضر استراتژی‌تان به خوبی جواب داده باشد و محتواهایتان در جذب مشارکت موفق عمل کرده باشند.

ما نیز اعتقاد داریم که استفاده از این استراتژی می‌تواند به جذب مشارکت کمک کند. دنبال‌کنندگان شما می‌توانند با کلیک روی این استیکر انتخاب کنند که در زمان به پایان رسیدنش، یک نوتیفیکیشن برایشان ارسال شود. استیکر کوییز استوری اینستاگرام برای شما این امکان را فراهم می‌آورد که سوالاتی مثل «آیا می‌دانستید؟» از دنبال‌کنندگانتان بپرسی و نتایج آن را بررسی کنید. مطمئن شوید که کلید لایسنس را که در زمان خرید دریافت کرده‌اید وارد کنید تا همه ویژگی‌های افزونه را فعال کنید. هنگامی که این کار انجام شد، شما آماده‌اید تا شروع به طراحی قرعه‌کشی خود کنید.


خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری